domenica 10 settembre 2017

12 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА

12

- Дали не му причинявам болка , като движа ръката си през тялото му !
Вдигайки ръката си  ,наистина усетих , че дланта ми и малка част над нея не чувстваха специфичното  трептене . После почувствах , че дланта ми се стопли и затрептя , явно в този момент беше  „ хванал “ ръката ми .
Погледнах към жената до мен . Тя ми кимна утвърдително и се усмихна , явно ... ЗАПОЗНАНСТВИТО  СЕ  БЕШЕ  СЛУЧИЛО . КАЗА И НЯКАКВО ИМЕ СЪСТОЯЩО СЕ ОТ ДВЕ ИЛИ ТРИ БУКВИ , КОЕТО В ТОЗИ МОМЕНТ НЕ БЯХ В СЪСТОЯНИЕ ДА ЗАПОМНЯ .
Спомняйки си този епизод  ,винаги ми става смешно , как аз - инженера , в такъв екстремен момент , не загубих самообладание , а на всичкото отгоре реших и да го измервам ... инженерска ми работа .

Nessun commento: