domenica 10 settembre 2017

14 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА

14


Жената заразказва на ухото ми  шептейки ...
 -Омъжих се млада . Не се изучих . Животът ми премина по складовете на тютюневите фабрики - в прахта и катрана . Мъжът ми си отиде млад . Останах сама с единственият ни син .Започнах да боледувам . Едва успях да го изуча и задомя . Трудно достигнах до пенсия . Белите ми дробове не функционираха , едва дишах . 
Кожата ми беше се сбръчкала , и пожълтяла , като листата , които бях редила цял живот . Косата ми побеля рано .След пенсионирането , започнах да се лекувам . С малкото пари  ,които имах , смених няколко болници и санаториуми , без видим 
ефект  . Дишах все по - трудно и вече се приготвях да ида при мъжът ми .Тогава срещнах НЕГО !

Nessun commento: