sabato 9 settembre 2017

ПЪРВИТЕ ДНИ НА МАРТ 1982 Г0ДИНА ГРАД БЯЛА , КВАРТАЛ ГАРА БЯЛА ОБЛАСТ РУСЕ БЪЛГАРИЯ

 ПЪРВИТЕ ДНИ НА МАРТ 1982 Г0ДИНА   

Постигнахме напредък в развитието на дъщеря ми - с Божия помощ .
Съпругът ми замина  за Либия , да спечели пари за лечение в Австрия . Свекъра беше в болница . Свекървами и аз бяхме сами в мразовитата зима  .Понеже злото никога не идва само , дъщеря ми получи епилептични припадъци . От декември до март беше почти ежедневно с температура . Влизахме и излизахме от болници . Ходех и на работа . Детето съвсем отслабна и не се хранеше . Приемаше и антибиотици , освен успокоителните . Пожълтя и отслабна като свещичка . Един неделен следобед , бях легнала да я приспивам . Пак гореше цялата до мен . Чух глас , който ми каза : " Детето ти ще умре , вземи го кръсти , защото , като дойде горе , няма как да го посрещнем " Видях наредени моите най - близки починали роднини - протягащи ръце . Бяха много скъпи за мен хора , но не исках да видя дъщеря ми между тях . Скочих ужасена.През далечната 1982 година  , не беше  лесно да организираш кръщене . Църковните ритуали на практика бяха забранени . Моята майка пристигна на помощ . Единият свещенник отказа , другият се съгласи да  кръсти детето у дома  , но след девет и половина вечерта  . Даде инструкции какво да приготвим  и каза да си намерим крастница , някоя жена дето да запази  „ тайната " Намерихме и кръстница . Още вторник вечерта я кръстихме .Това кръщене беше повратен момент в живота ѝ .Температурата изчезна . Не боледуваше от грипове и настинки . Припадъците се разредиха .Благодаря , че послушах природата . Това е самата света истина . Препоръчвам ви , ако сте християни , кръстете непременно децата си . Уважавам и почитам всички религии , пиша за всички страдащи . Мили родители , направете всичко което се иска според вашите вярвания , за да сте по -  спокойни и обнадеждени . 
Бог е един и нека бъдем смирени.
Желая на всички здраве и вяра . Нека се обичаме и си помагаме!

Nessun commento: