sabato 9 settembre 2017

МАРТ ИЛИ АПРИЛ 1990 ГОДИНА ГРАД ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


Писах за нашата ужасна постоянна гостенка  Детска Церебрална Парализа . Всичко което можеше да се направи по онова време , беше направено , всички изследвания , раздвижвания , санаториуми ,леля Вангя ... нищо . Вървяхме бавно напред , с 
крачките , които природата и заболяването ни позволяваха .

ОКОЛО СЕДЕМ ОСЕМ МЕСЕЦА СЛЕД ТАЗИ СЛУЧКА , 
МИ БЕШЕ СЪДЕНО ДА ПРЕЖИВЕЯ НЕЩО НЕВЕРОЯТНО
ГОДИНАТА БЕШЕ 1990 . 
СЛЕД ПАДАНЕТО НА БЕРЛИНСКАТА СТЕНА , 
ПЛАСТОВЕТЕ СЕ ПРЕОБЪРНАХА .
СЪНУВАХМЕ И ОЧАКВАХМЕ ЧУДЕСА .
НЯКОИ СЕ СЛУЧВАХА , ДРУГИ НЕ .

В търсене на лек за моето момиченце , се срещнах с инзвънземни ,или индивиди , които обитаваха друго измерение.
Беше невероятно приключение .
СЛУЧИ СЕ ПРЕЗ МАРТ ИЛИ АПРИЛ 1990 ГОДИНА В ЕДИН ЖИЛИЩЕН БЛОК В КВАРТАЛ „ ТРАКИЯ “ В  ПЛОВДИВ ПО ВРЕМЕ НА ПРОЛЕТНИЯТ ПАНАИР

Като моля моите читатели за извинение ,  че в тази  книга не разказвам подробно за това . Описала съм го  в друга книга  , която се нарича  „ ИЗВЪНЗЕМНИТЕ “ Не мога да го опиша само с няколко реда , като останалите случки в тази  книга .
Само бих искала да спомена , че при тази среща , съществата , с които имах възможността да контактувам , ми преляха от своята енергия , за да мога да изпълня мисията , която според тях имах на тази земя .
През следващите десет години, наистина чувствах прилив на жизнена енергия и успях да помогна на много хора . За това ще разкажа в отделна част на книгата . От  малка , аз бях подготвяна от моята 
баба , да помагам на хората . Знаех го и вече го правех. Изненада за мен беше това  , че те също го знаеха и ма дадоха  допълнително и от своята енергия......
А сега да се върнем при моите случки.

Nessun commento: