domenica 10 settembre 2017

21 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ



                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА
21

Приемете го както ви е удобно .
Облеклото , с което беше изобразен , беше  тип трико , плътно прилепнало и очертаващо извивките на тялото . Разни украшения и копчета не се  виждаха .
Отпред - на гърдите имаше нещо като медальон , но не висеше на верижка от врата , а може би беше прикрепен за дрехата . Имаше форма на многоъгълник , но не си спомням дали преброих ъглите .
На цветните рисунки беше изобразен с различни цветове  и в него се виждаха нещо като схема и оцветени кръгове , което тогава приех като бутони.
Тогава  , с моите представи и възприятия ми приличаше  на  -печатна платка - от тогавашният 
тип .
В папката , освен портрета на МОЯТ  ПОЗНАТ , имаше портрети и на други индивиди  С ТРИ  ОЧИ . Когато свърших с разглеждането на  НЕГОВИТЕ ПОРТРЕТИ , моята съседка започна да ми помага да прелиствам и ми обясняваше , с по няколко думи кои са останалите - негови роднини , колеги и така на татък ... 
Мъча се да си спомня след толкова време имаше ли портрети на жени между тях . Като че ли ми се 
мярка , че имаше само една жена , нарисувана в няколко варианта , която  ми представи като негова сестра . Но това си спомням най - мъгливо от  всичко .

Nessun commento: