domenica 10 settembre 2017

30 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ



                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА

30

 До стената кушетка , на която лежеше мъж на видима възраст около шестдесетте , абсолятно вцепенен - предполагам съпругът . Отрудени селски хора  от околните села .   Бяха стояли   тихо през цялото  време . Даже не подозирах за присъствието им .
Чух докторката да казва  , ЧЕ ТОЙ СЕ Е ЗАБАВИЛ НО СЕГА ЗАПОЧВАТ ВЕДНАГА .
Той , който и да беше , не беше минал покрай нас в коридора - чакалня , сигурно беше кацнал на балкона .... помислих си малко шеговито аз .

Останах с впечатление , че всички присъстващи имаха представа какво се случва и какво предстои . 
Даже ме пуснаха най - отпред , за да видя по -добре.
Разсъждавайки в тази неестествена ситуация си помислих ,  че жената с бялата престилка лекува като посредник  - т.е  лекуващият е друг . Току що пристигнал , с голямо закъснение , нещо в космоса се било случило . 
Зад гърбът ми шушукането и коментарите не спираха и за миг ми просветна . Ами то тук имаше и други невидими . 
Колко  ли бяхме в този момент ?

Nessun commento: