lunedì 11 settembre 2017

36 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА




36

Папки  , листове и жестове се насочиха именно в тази посока .... т.е няколко крачки пред мен .
Използвах разбъркването и с два скока се намерих до вратата и хванах дръжката . 
В този момент някой рязко ме дръпна навътре . Обърнах се .
Беше червенокосата с лъчезарната си усмивка .
Заведе ме в другият край на коридора , точно срещу входната врата  .
Стоях като закована . Групата се струпа срещу мен горе долу по средата на коридора . Сега беше моят ред . Лекарката излезе от кабинета и застана до мен . Къде ли точно се намираха и извънземните ?
В момента не чувствах странното трептене .

Nessun commento: