lunedì 11 settembre 2017

39 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА



39

Аз наистина правех сеанси по метода , който тогава беше известен като метода на Джуна....но те откъде знаеха това ?
- ОБЪРНИ СЕ , НА ЛЯВО !
Обърнах се и в такъв случаи той остана зад гърбът ми .
Представях си маховете които прави зад гърбът ми и на първите няколко се чувствах нормално .
След това започнах да чувствам прилив на сила , но много бързо , тази сила започна да става прекомерна и сърцето ми започна да бие силно .
Почувствах огромна тежест и за миг ми се стори , че залитам . Дишах на пресекулки . В този момент всичко свърши . Останах за момент без дъх , но дишането ми постепенно се нормализира , докато се възстанови напълно след 4 - 5 вдишвания
- ГОТОВО - ЧУХ ГЛАСЪТ  НА ДОКТОРКАТА  - БЛАГОДАРИ МУ !
Обърнах се и вдигнах с усмивка глава нагоре към тавана зад гърба си , където предполагах , че е главата му 

Nessun commento: