sabato 9 settembre 2017

4 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА

4

Благодарих ѝ и се разделихме .
Очаквах жената  да ми каже някакви подробности за това лечение . Така и не разбрах къде се намира това ТАМ и какви МЕТОДИ ЗА ЛЕЧЕНИЕ ПРИЛАГАТ  ТАМ . 
Изминаха месеци , срещахме се  , поздравявахме се , но тя не спомена повече нито дума .
Аз не смеех да попитам , за да не я претиснявам .
Един ден ,  дойде у дома и ми донесе едно листче , на което старателно бе изписала  адрес в град Пловдив - жилищен комплекс  „ Тракия “ , блок , вход , апартамент ... най обикновен адрес . 
С гордост ми обясни , че е успяла да ГИ УБЕДИ , ЧЕ СЪМ ДОБЪР ЧОВЕК и ТЕ се съгласили да ми помогнат . ТЕ знаят за мен , но като отида , трябва да си кажа името , от кой град съм и да ГИ поздравя от нея .
Почувствах се горда , че една позната , само позната , може да се застъпва  и да гарантира  с името си за мен . Прегърнах я и я целунах . Тръгна си  развълнувана , като  пожела скорошно оздравяване на дъщеря ми .

Nessun commento: