lunedì 11 settembre 2017

40 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА



40

Поклоних се и благодарих на всички видими и невидими присъстващи и бързо напуснах апартамента .

Така завърши моето посещение в един обикновен панелен блок в квартал  Тракия в Пловдив през пролетта на 1990 година , по време на Пролетният панаир .
Не знаех колко време е изминало . Не се сещах да погледна часовника . 
Бях запомнила от къде мина таксито и сякаш не опирах земята , бързайки към Панаирното градче .
Когато пристигнах , групата тъкмо се събираше . Въобще не бях закъсняла . Струваше ми се , че бях престояла там цяла вечност .
Оказа се , че всичко случило се е траяло малко повече от  три  часа . Разбира се на колегите не казах нищо . Имах приятелка в Пловдив с която следвахме задочно в  София по това време .
Бяхме се разбрали да се видим .
Беше работен ден .

Nessun commento: