lunedì 11 settembre 2017

42 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА


42


Интересен  беше периода в продължение на година след този случай .
- ПЪРВО - Случилото се или напълно се изтриваше от съзнанието ми  или споменът се връщаше толкова ярък и жив , че отново и отново преживявах всеки миг и откривах нови и нови подробности .
- ВТОРО - Около краят на август и началото на септември в една слънчева сутрин , гледайки се в огледалото , ми се стори , че между очите ми се е образувала подутина . Реших , че е светлосянка или слънцето ми блести в очите . Дълго време си я забелязвах само аз , но после , всички започнаха да ме питат - къде съм се ударила ?Пуснах си бретон и за известно време ме оставиха на мира .
- ТРЕТО -  Все пак не издържах и споделих с някои близки приятели и от тогава , ме приемаха меко казано като странна ... и те бяха тези , които уж случайно ми повдигаха бретона , като все чакаха да ми се покаже третото око .
- ЧЕТВЪРТО - Няколко пъти ми се стори , че преминавам през пространство с познатото затопляне и трептене  ,като единият път беше в градският автобус , което естествено ме наведе на мисълта , че някой от съгражданите ми си има извънземен приятел .
-ПЕТО - Моята позната , която ми  даде адреса , видимо излекувана физически , започна много бавно да се изменя  психически . Каза ми като на доверено лице , че има някой , който живее с нея , че вижда бъдещето .

Nessun commento: