lunedì 11 settembre 2017

43 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА

43

Започнаха да ходят хора изпаднали в беда , да им помага .  Аз не зная на някого действително да е помогнала .
-ШЕСТО - Преди няколко години оперирах това нещо на челото , което след задължителните хистологични изследвания се оказа мастна тъкан . Лошото е , че преди това растеше бавно и го оперирах на осемнадесетата година , но сега се появи отново и  трябва   пак да се реже .
- СЕДМО - Даже по времето като ме оперираха, не се сетих как ми беше израстнало... много странно . Сетих се , когато направих два блога в интернет на български и италиански , посветени на  заболяването  Детска церебрална парализа . В единият блог бях достигнала близо 36 000 влизания за по- малко от година , което за тази тематика никък не е малко . Може би  това е моят принос към света , да окуражавам болните и техните родители в нелекият им живот .
Благодаря на всички които посещават блоговете ми .
Искам да оставя всичко   добро ,което знам и мога  на хората .
Събитията , за които разказвам са странното и  необяснимото,което се е случило с мен и пред очите ми.
 Мисля , че повечето необясними неща се случват за добро . Понякога това  разбираме много  късно .
Може би някой от уважаваните ми читатели е преживял нещо подобно и би искал да го обсъдим.
Пиша с отговорност към света !



Nessun commento: