lunedì 11 settembre 2017

46 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА



46

С една дума това побутване ме претиснява .
Отнема ми  свободата !
Направих още  блогове общо 11 в които споделям всичко ценно , което съм научила 
До днес влизанията са около  370 000  без никакви реклами и заплащания , само по ключови думи .
Имам читатели по целият свят.
Исках да издам книгите , които съм написала , и с приходите да основа фондация в помощ на семействата с  болен от ДЦП  и да помогна за създаване на работни места , което на този етап ... не се получава . 
А моите извънземнин приятели все ми напомнят , че времето е дошло  и не работя достатъчно .

Такива ми ти работи !


ДИМКА


Nessun commento: