sabato 9 settembre 2017

5 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА



5

Вече имах адреса , оставаше да осъществя контакт с тези хора . Аз си представях някаква малка частна клиника , които се рояха последната година .
Семейният съвет реши да отида отначало  аз  сама , за да разбера за какво лечение  става дума . Следваща стъпка  беше , да заведем дъщеря ми , ако преценя на място , че би могло да ѝ се помогне .
В търсене на начин да  стигна до Пловдив , което  беше свързано с отсъствие от работа и 
неприятности  , съдбата ми поднесе малка изненада . Организираха от предприятието в което работех екскурзия до Пролетният панаир в Пловдив , със задача да търсим резерви за допълнителна дейност  и по - ефективна работа . Като ръководител на групата назначиха мен . Реших  , че това е добро знамение и приех задачата .



Nessun commento: