sabato 9 settembre 2017

ЧУДЕСАТА КОИТО СЪМ ПРЕЖИВЯЛА - начало

        ЧУДЕСАТА   КОИТО СЪМ  ПРЕЖИВЯЛА  
Защо пиша този блог ?
За да докажа , че животът е прекрасен !
Ако  имаш очи , да виждаш красотата и душа , пълна с любов  до преливане....и за да не се разпилее нищо , раздаваш с пълни шепи....прочети тази книга !
Да животът е многолик , вълнуващ , неповторим !
Да го живеем тогава !
Първо ще разкажа  за две събития , които са се случили преди години в семействата на дедите на майка ми и баща ми .
  Моите случки  ще подредя  по хронология във времето . Няма връзка между тях .Случвали са се най – неочаквано . Но след толкова години , кагато реших да пиша за това , си дадох сметка , че са се случвали , когато съм имала нужда от помощ и утеха или когато някой е  търсил моята помощ . Оставили са незабравими и трайни следи в живота ми .
Дали са ми сила , мъдрост и невероятна борбеност .
Нося тежкият  си кръст , без да се оплаквам и крача във времето с надежда и огромно желание да помагам на хората с всичко , което умея . 
Не смятам, че съм изключение .
Всеки човек има своите звездни мигове , когато се чувства частица от необхватната и изпълнена с тайни вселена .

Nessun commento: