domenica 15 ottobre 2017

ИМА ТАКЪВ МОМЕНТ

Човек се ражда , живее , умира . 
Това е толкова логично  колкото дишането , ударите на сърцето , мислите , действията . 
Идва  момент  когато правиш  равносметка на изминалото време . 
Искаш  или не - случва се . Може би така е написана    човешката програма . 
Съзнанието ти , твоят Ангел хранител ,  Вселената или БОГ в този миг ти дават знак .
Това е чудо за мен .
При мен този момент дойде с едно послание .
Показа ми се кой е бил ключовият момент в живота ми . 
Как аз съм искала или съм била  напътствана да избягна съдбата си и как външни фактори са  помогнали да се случва точно това , което е последвало .
Добро ли е или лошо   , че ми се даде възможност да видя житейският си път ?
Може би  трябва да простя на всички , които ми го причиниха и с отворено съзнание , мъдрост и отговорност да продължа напред !!!!

Nessun commento: