sabato 30 maggio 2020

ЕДНО ИСТИНСКО ЧУДО

През първите дни на 2014 година бях  паднала духом. В семейството имаше неразбории . Превеждах моите книги на италиански  но ми беше трудно. Живеех някак ден за ден и  не виждах светлина в тунела .
Близо до нашата къща има една  ниша  на  Мадонна . Един следобед излязох от къщи . Беше  хубав слънчев  зимен ден.Отидох до нишата и  със сърце изпълнено с обич и благодарност се молих на колене пред Мадонна . Молех я да ми помогне да намеря верен път в излизащият извън контрол   семеен живот .
Тръгнах си след около четвърт час . Не бях направила и стотина крачки , когато в мозъкът ми премина тази мисъл :
- Върви  при  Бурани !
бурани е името на един от ръководителите на  сиропиталището за стари и болни хора  към  черквата в града . Там  пета година работех като доброволка  един или 2 пъти седмично .
В денят , когато беше моето дежурство намерих  този човек , който беше и дякон в черквата .
Разказах му каво ми се е случило . Сега не си спомням  дали разказах всичко подробно .
Той ме слушаше без да задава въпроси. Когато свърших , взе един лист и химикал , отвори едно тефтерче , порови се в него и от там  ми записа два телефонни номера  принадлежащи на две  жени . Едната беше  ръководителката на  УНИТАЛСИ в нашето градче , а другият на учителка  по италиански  в средното училище в  нашето градче . Каза ми да ги потърся , да им кажа кой ми е дал номерата .
- Те ще ти помогнат !
Поблагодарих му и това беше .
Не знаех  какво е  УНИТАЛСИ а за учителката  си беше ясно , че трябва а  я помоля да ми помогне за  преводите .
Обадих се рразбира се .
ЪНИТАЛСИ се оказа организация , която организира и помага  на болни и инвалиди да осещават град  Лурдес във Франция . Един град в които преди 160  години  Мадонна се беше явила 18 пъти на едно  момиченце  Бернардет .
Разбрах , Мадонна ме викаше по близо до себе си заедно с моето  болничко момиченце . Даваше ми изелен светофар да се развивам в  писането . Не всичко се случи изведнъж .
Не стана точно както го мислех .
Животът ми се промени  към добро !
Благодаря  Мадонна

Nessun commento: