sabato 9 settembre 2023

ДЕВА МАРИЯ МИ ГОВОРИ

    Вчера беше   осми септември .

Християните на този ден празнуват  денят на раждането на  Майката  Божия  . 

По нейно поръчение , до края на дните си , трябва да празнувам рожденият ѝ ден , за да благодаря на нея и  нейният син Исус  Христос , че са ми дали децата  и са спасили животът им . На български  този акт се нарича  - курбан за здраве и  благодарност . От 26 или 27 години не съм прекъснала  обещанието , което ѝ дадох , да празнувам с риба и плодове и  да каня на трапезата верни приятели .Тази година за пръв път  празникът протече  по – различно .Аз приготвих , но  поканихме приятели на синът ми , които познават и обичат и дъщеря ми и са ми помагали  в грижите  за нея . Започнахме с  Божията молитва и  три пъти  Аве  Мария . Православие и  католицизъм при нас са заедно , както в  молитвите , така и с начинът на  кръстене . После  благодарихме на  Дева  Мария и нейният син Бог Исус  Христос  всеки по своему . Така осветихме празничната трапеза . Прекарахме заедно няколко чудесни часа с възвишен дух и задушевни разговори . 

Благодаря ти  Майко  Божия , че ме допускаш близо до теб ! Благодаря ти , че мога да стоя в краката ти и да се моля за любов и мир на тази твоя планета  -Земя !


Nessun commento: