sabato 9 settembre 2017

19 ЮНИ 2007 ГОДИНА ИТАЛИЯ ОБЛАСТ ЕМИЛИЯ РОМАНЯ СЕЛО БАИЗО НА ОКОЛО 1700 КМ ОТ РУСЕ БЪЛГАРИЯ ОКОЛО ЧЕТИТИ ЧАСА СЛЕДОБЕД


БЕШЕ  19 ЮНИ 2007 ГОДИНА  ИТАЛИЯ  ОБЛАСТ  ЕМИЛИЯ РОМАНЯ  СЕЛО  БАИЗО  НА ОКОЛО 1700 КМ ОТ РУСЕ   БЪЛГАРИЯ   ОКОЛО ЧЕТИТИ ЧАСА СЛЕДОБЕД

Работех в едно село в областта Емилия Романя .
Чувствах се неспокойна,защото знаех,че в България на 1700 километра , моят баща беше много болен . След обяд бях на работа и на връщане минах по красив горски път .Чух далечен звън на гробовна камбана . Звънът се усилваше , а ритъмът все по-вече се забавяше . Когато се прибрах в къщи , попитах синът ми дали знае кой е починал .
- Защо ? - ме попита той .
- Ами защото бие камбаната - отговорих аз
Погледна ме странно и след малко  каза
- Въобще никаква камбана не бие
Спомних си за смърта на братовчед ми и затихнах в очакване .
На другата сутрин ми се обадиха от България , че баща ми е починал , рано сутринта но доста дълго е бил в кома .
Случват се странни  неща , но може би всичко е съвсем нормално . Самите ние не сме подготвени 

РАЗКАЗВАМ ВСИЧКО ТОВА, ЗАЩОТО ЧУДЕСАТА 
СЪЩЕСТВУВАТ И ТРЯБВА ДА НИ ПОМАГАТ ДА СТАВАМЕ ПО - ДОБРИ И ЧОВЕЧНИ .
  
Всяко  от тези събития може би има научно обяснение  , което не съм успяла да открия и прочета . Мисля , че повечето необясними неща се случват за добро . Понякога това  разбираме много  късно .
Пиша с отговорност към света !
Отново и отново повтарям , че в живота нищо не се случва случайно . За това , че с Пресветата Дева Мария съм имала контакт три пъти в живота си . Четвъртият път контактът се установи чрез друга жен а , може би , защото тогава работех с пари , а те отнемат много от чистата енергия на човека .
Искам да ви уверя ,че СВЕТАТА МАЙКА помага на всички , които търсят помоща и закрилата ѝ . Това не е приказка , не е измислица . Повярвайте искренно и ще получите помоща ѝ . Скъпи мои читатели , ако изчистим сърцата си от злобата  ,      алчността и завистта , ако повярваме , че можем да постигнем това , за което копнее душата  ни , ако сме готови да помогнете на всеки , който почука на сърцето ни , ще се помогнем и на нас .

Първият път,когато бях много тъжна , тя дойде и ме успокои , че това не е любовта на живота ми .

Вторият път , когато плачех за току що родената ми дъщеря и не знаех,дали ще живее , тя се яви пред мен и ме успокои,че ще живее , но аз цял живот ще плача .

Третият път , когато се молех пред Иконата  с младенца , видях погледа ѝ  жив и втренчен в очите ми , и сякаш ми кимна в знак  , че е чула молбата ми .

След три дни , аз вече знаех , че ще си имам едно прекрасно  момченце   . Носех го на ръце , както ѝ бях обещала и както тя носеше своето момченце - БОГ .
Четвъртият път спаси живота на синът ми .
Не се смятам за изключение  . Аз съм обикновена жена . Искам да помогна на всички , които имат нужда от вяра , надежда и любов .

Това , което пиша е за да дам надежда , но надеждата , трябва да е съпроводена с труд и живот  , обърнат към  хората .
Егоизмът , гордостта , самовеличаенето , алчността ,
възгордяването , омразата - изгонете ги от сърцата си , за да почувствате радостта от живота и подкрепата на  -
ВСЕВИШНИЯТ , ИСУС ХРИСТОС , СВЕТИЯТ ДУХ  И  СВЕТАТА  МАЙКА  ЗАКРИЛНИЦА  НА ХОРАТА

Пиша , защото считам , че това е мой дълг . Че трябва повече хора да повярват , че доброто сърце  добрите намерения , любовта и отзивчивостта към ближния , водят към вечен мир в душите и сърцата на хората и към мир и справедливост на земята .

Всичко което разказвам , е абсолютна истина .

Тези неща са се случили с мен в продължение на един цял живот . Траели са миг или няколко 
секунди .

Те са една миниатюрна частица от времето , определено ми на този свя т.

Но са  толкова ярки , изпълнени с енергия и  божествена светлина  ,че благодаря на 

БОГ , ЧЕ МЕ Е ДАРИЛ С ТЯХ  !

ИСКА  МИ СЕ  ДА ОСТАВЯ НА ХОРАТА ВЯРАТА  , НАДЕЖДАТА  И ЛЮБОВТА , КОИТО СЪМ ПОЛУЧИЛА  В ТЕЗИ ЗВЕЗДНИ  МИГОВЕ .

                    ДИМКА

Nessun commento: