sabato 9 settembre 2017

2 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ ПЛОВДИВ , БЪЛГАРИЯ 1990 ГОДИНА 2


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА


2


Ето как започна всичко .
Една моя позната се разболя от рядка болест -възпаление на слюнчените жлези и слюнчените канали . Лицето ѝ се поду . Трудно диагностицираха заболяването .
Никакви лекарства не помагаха .
Предложиха ѝ операция , след която щяха да ѝ останат белези по лицето . Можеше да се наложи и повторно рязане .
Беше млада жена и не ѝ се искаше да се обезoбразява . Потърси алтернативни методи за лечение .
Дни преди датата на операцията я срещнах . Каза ми , че се е отказала и заминава  на друго  лечение за две седмици .
Знаеше за моите проблеми и каза , че ако при нея всичко мине успешно , ще ми помогне да заведа дъщеря ми ТАМ .
Двете седмици изминаха незабелязано . Моята позната се завърна и намери време   да дойде у дома да поприказваме .
Беше  весела . Оттокът на лицето ѝ беше изчезнал . Извади от джоба си салфетка , в което имаше нещо увито . Показа ми го . Бяха няколко малки  камъчета .
Това били частици , които задръствали слюнчените  канали .


Nessun commento: