sabato 9 settembre 2017

3 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА


3

Жената не ми разказа къде е ходила , нито как е протекло лечението . Само ми спомена , че след вторият сеанс започнало нещо да ѝ боде от вътрешната страна на бузата  - в устата . Тя с езика си напипала нещо остро . И така постепенно извадила едно по едно тези камъчета , а заедно с това намалявало и възпалението . На втората седмица се почувствала напълно здрава и се прибрала у дома . Поседя малко и на излизане  ми каза , че ще се опита да ми издейства да отида  ТАМ с дъщеря ми , като се надява да ѝ помогнат . Понеже работеше в болницата  ,
предположих , че е посетила някакво специализирано медицинско заведение , където не всеки може да попадне .




Nessun commento: