domenica 18 aprile 2021

АКО ВИ ИЗКЛЮЧАТ ТОКА

ЗДРАВЕЙТЕ  ПРИЯТЕЛИ  

Отдавна не съм писала в блога. 

Искам всеки пстинг да помогне на някой изпаднал в беда. 

Този е посветен на тока .

Може да се случи на всеки.

Ето моята история  .

Редовно си плащам всички болети.

Обичам всичко да ми е наред .

Последните болети за газ и ток съм платила октомври 2020 .

От тогава не ми е дошла никаква болета.

От декември почвам да  питам познати и комшии  дали са  дошли техните болети .

Получавам различни отговори . Никаква болета не дошла , закъсняла , щели да дойдат по късно , звъни на зеленият  номер , обади се пак....и т.н.

Идва януари , после февруари , нищо от никъде . Към края на февруари , най после ми казват че имат  проблеми , но с  месаж ми пращат линк , с който мога да платя. 

От пощата казват , че линкът не е пълен.

Отново разговори по зеленият номер и отново обещание , че болетите ще дойдат по пощата.

В първите дни на март , се оказва , че пералнята е повредена . След това , се поврежда фурната , после микровълновата , после сушоара , а накрая изключва и фризера . Ток обаче има , хладилникът си работи , компютърът си е наред , отоплението работи.

Така два  дни минават в търсене на майстори , докато ми светва , че може би нещо се случва с тока.

Това е .....

АКО НЕ СИ СИ  ПЛАТИЛ   В НАЧАЛОТО НЕ ТИ ИЗКЛЮЧВАТ ОСВЕТЛЕНИЕТО  , ХЛАДИЛНИКА  И ОТОПЛЕНИЕТО  !

ТОВА Е ВАЖНО ДА ЗНАЕТЕ ! ОСТАВЯТ ВИ ВРЕМЕ ДА ПЛАТИТЕ , БЕЗ ДА НАРУШАВАТ  ЖИВОТА НА СЕМЕЙСТВОТО !

Платих , но отново премеждия .

Ето какво трябва да направите , ако изпаднете в моята ситуация :

1. На пощенската кутия винаги трябва ясно да се четат имената на  членовете на семейството и най- важното името на този , на който пристигат всички болети .При мен идват на името на сина ми . Той замина на работа в чужбина и когато смених надписите на кутията , неговото име не го написах . Дистрибутора , за да спести разходи , не дава пликовете на пощенската служба , а наема безработни , които пък не че се стараят достатъчно. Като не видят името , не пущат  плика в кутията .

2.Във всеки град , или градче -център на комуна има офис на дистрибутора. Ако не получите  навреме болета или  имате  съмнение , че нещо не е наред , отивате и ви дават  копие на болета , която не сте получили . Ако не знаете има или не във вашето населено място офис на вашият доставчик , питате чичко Гугъл , той , ще ви покаже точ в точ къде  се намира  най близкият до вас офис. Аз дето се имам за много знаеща , това не го знаех....научих го като ми допари под краката....

3. Със заветното копие на болетата , отивате и плащате в най- напред изпречилата ви се табакерия , защото по бързо стига плащането при доставчика .

4. Искат и пращане по факс на ричевутата за плащане , за да ви пуснат в рамките на 24 часа пълноценното количество електричество .Тогава всички уреди започват да работят .

Това е .

Дано не ви се случи , моето ходене по мъките !

Желая ви здраве и благословени дни !


 


Nessun commento: