domenica 31 maggio 2020

ФЕЙСБУК И ВРЪЗКАТА С ОНЗИ СВЯТ 3

ТАЗИ СЛУЧКА Е МНОГО СПЕЦИАЛНА
Тя ми остави много въпроси без отговор .
Аз пиша стихове и проза .
В една от книгите ми съм описала  съдби на различни хора , които са ме поразили с добрината и човечността си .
Книгата ми е  излязла на български език , но аз живея в  Италия . Печатницата , която издаде книгите ми не се занимава с разпространение на книги и с реклама . Малкото бройки които успях да издам от всичките шест написани книги раздадох на близки приятели и роднини .

Един ден в групата на градът в който живях 30 години , публикува некролог на една жена .Веднага я познах . беше прекрасен човек . В моята излязла вече от печат книга , бях разказала съдбата ѝ и една чудесна постъпка . Тя на този свят нямаше как да знае , че е вече героиня  на книга . Нямаше кой да ѝ каже . Аз от  години бях в Италия . От познатите , на които подарих книги , никой не я познаваше . Наистина не знаеше .
Явно от оня свят всичко се вижда или се усеща .
В момента , когато реших да напиша съболезнованията си под  виртуалният некролог и мислено и благодарях за благородната постъпка , която  бях описала в книгата ми - видях как сините ѝ очи на снимката оживяха . Погледна ме с жив поглед и неочаквано погледна в страни. Мигновенно проследих погледа ѝ и видях  ,че  гледаше към  съболезнованието  на една жена .
Бях шокирана . Какво искаше да ми каже тази жена ? Отново погледнаг името и профилната снимка  на  посочената .Изведнъж в съзнанието ми , починалата моя героиня от книгата ми ми каза :
- Спомни си  какво ти каза тази жена , спомни си , ти ходи у тях , защо отиде ?
Господи  Боже   Всевишни !
В този момент си спомних .
Тази жена ми беше причинила толкова много мъка . Беше унищожила  последните 30 години от моят живот ! Моят  Ангел Пазител , или Всевишният Бог бяха изтрили от съзнанието ми оня ужасен момент , за да  запазят психиката и силите ми и да мога да продължа напред заради мен и децата ми . Да след това аз промених и  Родината си , но  решението ми да напусна  България някак  оставаше в тъмнина .
Може би беше дошло време да си спомня и   по твърдо да стъпя  върху майката  Земя .
Може би по този начин нейната душа ми благодареше , че съм разказала постъпката ѝ с много обич и като пример за подражание .
Не знам . Нямам  отговор .
Нашите души се срещнаха на границата между двата свята , прегърнаха се , благодариха си и се разделиха !
Това е .
Димка

Nessun commento: