lunedì 1 giugno 2020

СРЕЩИТЕ МИ ВЪВ ФЕЙСБУК НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ ТОЗИ И ОНЗИ СВЯТ 4

Мислех си , че тези три случая които описах в предишните постинги са единствените . Дължат се на моментни усещания или възприятия . Както и да  ги нарека , означават едно и също .
Явно   на този етап от живота  ми е нормално . 
Вече съм на възраст , когато  най - добрите ми  приятели напускат този свят . От онова място , където се намират душите им , виждат  повече  и искат да споделят това с мен живата . 
Съвсем скоро почина мой много близък приятел .
Животът ни в проължение на близо 50 години вървеше паралелно не само във времето , но и в пространството . Винаги се случваше да живеем на близо , да си помагаме в определени етапи от живота . Всеки от нас имаше своя житейска съдба , която по някакви си  кармични или  Божи закони  се преплиташе със съдбата на другия .
Когато от живота си отива близък човек и частица от твоята душевност  отлита в небитието .
Два или три месеца след смъртта му , в съзнанието ми сякаш се включи неговият мозък и ме накара да видя една случка  от преди около 50 години . Толкова ясно  я  видях , сякаш бях там в момента.
Ето какво се случи :
В една зимна вечер двамата излизахме от кино . Може би прожекцията е била от 6 до 8 . Беше студено и имаше и сняг . Някои места бяха заледени . Държахме се един за друг , за да не паднем.
В този момент , срещу нас  приближиха младеж и девойка , с ученически униформи . Те също се държаха , за да  не паднат . 
Моят приятел   каза , че момчето е негов познат  или роднина ....не си спомням и го поздрави .
Бяхме точно на две - три  крачки пред тях и сигурно щяхме да спрем да ме запознае   или просто да си разменят някоя дума .
В този момент нещо ме удари в краката и паднах . Да изведнъж паднах по гръб точно в краката им . Не усетих лед под краката си . А  може и да е имало .
Вместо обичайните  приказки , тримата се спуснаха да ме вдигат . Изправих се .

Питаха ме дали съм се ударила...
Нямаше ми нищо . 
Чувствах се толкова посрамена .
Разделихме се бързо .
Какво искаше да ми напомни моят  дългогодишен приятел ?
Какво  трябваше да е толкова специално , че   от онзи свят  прекрачи  границата?
Да ! 
След около час се сетих .
Тогава преди 50 години  съдбата ми беше пратила телеграма. Беше ме предупредила с  неочакваното падане пред тези  младежи .
След време те са се оженили .
Те също са живеели в района , където живеехме  аз и моят стар приятел .
Те са знаели повече за това , което се случва  около мен .
Това беше онази същата   жена , която 35 години след тази случка ,  преобърна живота ми . Това което  ми разказа , се случи в техният семеен дом. .Заради това което ми разкри  напуснах моята  Родина .
Да , тридесет и пет  години след онова  падане , аз паднах отново . 
Душевно .
Все още продължавам да се  изправям сама вече 16 години .
Двама души от оня свят ми я посочват .
Съдба !
Не искам да се връщам в миналото . 
Моят девиз е - Най доброто оръжие срещу злото е доброто с което му отвръщаш .
Не  искам да   воювам с никого . Не търся разплата . Простила съм .
Искам само  едно , да продължа напред без  мъка и  , с чисто сърце !
Защо онзи свят ми напомня  лошото ?
Може би , за да не съм толкова наивна и доверчива ?
Или ми казват - съдбата ни праща предупреждения ! Трябва да умеем да ги разчитаме и да се пазим !!!
Благодаря скъпи  приятели !
Смърта не е раздяла - както го е написал поета ! 

Съдбата ни праща предупреждения !

Nessun commento: