domenica 10 settembre 2017

10 ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ



                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА



10

Разказвах за мъчителното раждане на дъщеря ми , за последвалото заболяване Детска церебрална парализа , за епилептичните припадъци , затова , че няма надежда да оздравее .
Бях ходила по десетки такива места , вярвайки в чудото и знаех , че хората там те разпитват ,  защото биха искали да ти помогнат , но все още не са решили дали да го сторят .
Стана ми тежко . Разказът ми беше все за най -трудните дни и нощи в живота ми . Отново ме нападна чувството за безисходност и сякаш виждах  ,как в момента от сърцето ми капе кръв . Реших повече да не отроня дума . Имах сърдечна невроза . Ако получех пристъп ... сама в този град . Събрах всички сили  ,за да се успокоя . Въздъхнах и погледнах право пред себе си .
Не беше лесно да разказваш тъжни неща на един празен стол и една любопитна жена .
Ослушах се , да доловя някакъв звук от към вътрешността на апартамента , но отново нищо ... а времето минаваше .

Nessun commento: