domenica 10 settembre 2017

15ИЗВЪНЗЕМНИ ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ 1990 ГОДИНА ПЛОВДИВ БЪЛГАРИЯ


                ИЗВЪНЗЕМНИ ЛИ БЯХА
ИЛИ ОБИТАТЕЛИ НА ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ

ТОВА СЕ СЛУЧИ С МЕН ПРЕЗ 1990  ГОДИНА


                           АВТОР     ДИМКА
15


В този момент , тя се обърна към празният стол до себе си , погледна го влюбено и протегна дъсната си ръка , както правим , когато хващаме нечия любима ръка , усмихвайки се щастливо .
На езика ми беше да питам как са се срещнали и 
така  нататък ... , но възпитанието ми надделя . След минута продължи ...

-ТОЙ ме накара да изхвърля всички лекарства  и започна да се грижи за мен . Научи ме как да се храня правилно , как да живея . Бдеше над мен ден и нощ . Почнах да се променям . Накара ме да боядисам косите си червени и един ден ми призна , че е влюбен в мен . Заживяхме заедно . Сега сме много щастливи !
-Здрава съм  и имаме толкова много работа .

Nessun commento: