sabato 9 settembre 2017

ЮЛИ ИЛИ АВГУСТ 1993 ИЛИ 1994 ГОДИНА ГРАД БЯЛА , КВАРТАЛ ГАРА БЯЛА ОБЛАСТ РУСЕ БЪЛГАРИЯ

ЮЛИ ИЛИ АВГУСТ 1993  ИЛИ 1994 ГОДИНА

Когато започнаха промените в  България , всички много или малко бяхме засегнати . Нашите родители остаряха и се поразболяха . Аз трябваше да спра да работя , за да се грижа за децата . Открихме магазин в къщи . Така  временно решихме някои проблеми .
Един ден , в магазина дойдоха няколко души от съседно село . По говора разбрах , че са турци . Искаха да купят голямо количество плат , по възможност бял . Започнах да меря , и разгъвайки плата , върху него веднага се настани голо мъжко тяло , много слабо и посиняло - направо труп .Виждах ясно чертите на лицето , ръцете , краката , само дето беше от нещо като сиво синя мъгла . Разтреперах се и ми се подкосиха краката .Чудо на чудесата беше , че все пак измерих нужното количество и се разплатиха хората . Тялото изчезна , когато сгънах плата и си го понесоха  От другият щанд купиха и други неща от момичето , което работеше при мен .
След време ,  тези хора отново дойдоха в магазина и ми благодариха за плата . Трябвал им спешно за погребението на техен чичо .Това с увиването на тялото е техен обичай . В онези години , човек не знаеше , какво и от къде да намери . Престраших се да попитам как е изглеждал .Получих горе долу описанието на това , което бях видяла .
После , малко ме беше страх , когато и други идваха да търсят бял плат в по големи количества  Слава богу , това не се повтори повече .

Nessun commento: