sabato 9 settembre 2017

1997 ИЛИ 1998 ГОДИНА ПЪРВИТЕ ДНИ НА СЕПТЕМВРИ ГРАД БОРОВО ОБЛАСТ РУСЕ БЪЛГАРИЯ

ЕДНА СЛУЧКА  КОЯТО СЕ РАЗЛИЧАВА  ОТ ОСТАНАЛИТЕ ,   НЕ АЗ СЪМ ПРЕКИЯТ  УЧАСТНИК 
  1997 ИЛИ 1998 ГОДИНА  ПЪРВИТЕ ДНИ НА СЕПТЕМВРИ
Както описвам в предната случка за да мога да   се грижа за децата , открихме магазин у дома . През ръцете ми минаваха пари , съхранявах ги в къщи , за по няколко дни , докато купя с тях стока .
Един ден установи , че липсва голяма сума .Беше в долари , защото в магазина ми пазаруваха и много чужденци . Обърнахме всичко на опаки , но не намерихме нищо .
По обичайната тогава традиция , потърсихме услугите на една жена , която се беше прославила с ясновидски способности .
Когато отидохме , тя направо ни каза , да не търсим повече парите .
- Колкото и голяма да е сумата , не е по - голяма от спокойствието в семейството . По скоро това се е случило за да дойдете при мен .Трябва да ви кажа нещо много важно .
ДЕВА МАРИЯ ЗНАЕ , че ти си кръстила сина си на нейно име - от благодарност, че ти го е дала , но това не е достатъчно . Тя иска  всяка година на 8 септември , да празнуваш рожденият  ѝ ден .
Да  благодариш на  
НА НЕЯ И НА НЕЙНИЯТ СИН ИСУС ХРИСТОС , ЧЕ СА ТИ ДАЛИ ТВОЯТ СИН . 
ТОВА ЩЕ ПРАВИШ  СЪЩО ЗА НЕГОВО ЗДРАВЕ И ЗА ЗДРАВЕТО НА ДЪЩЕРЯ ТИ .
Както си му е ред , докато говореше жената  - изпаднала почти в транс ,  аз  не можех да осъзная какво се случва в момента .
Благодарих  ѝ , но чак след известно време си дадох сметка какво ми каза .
От тогава и до сега , 8 септември или Малка Богородица у дома се чевства тържествено с курбан риба  ,  пита и много плодове . Докато бях в България , курбанът носех в черква , да се освети .
После канех близки приятелки да почетем Божията майка .
В Италия , не е прието . В Италия почерпвам  в Каза ди карита -сиропиталище към черквата , където са настанени стари и болни хора и където работя като доброволка един , а понякога и два пъти седмично .
През 2004 година синът ми беше войник и си дойде на 8 септември за няколко часа в отпуск .
Тъкмо приятелките , които бях поканила си бяха отишли,и в неговата стая  бях сложила подаръците , които му бяха донесли . Видях кракът му , който беше оттекъл . Мъчеше се да го скрие от мен , да не ме тревожи .
Пратих го веднага на лекар , и още на вторият ден го оперираха по спешност -  тромб .
Беше на косъм .
Тук бих искала да споделя моето разбиране , че в този период от време , работата ми с пари и контакта ми с много , различни  и не винаги добронамерени хора, отнемаше много от енергията ми . И благодаря на Божията майка , че ми помогна първо за синът ми и второ, че ми даде да разбера , колко лоша енергия носят парите и че най ценното , не са те .
Този основен извод , ми помогна да преодолея този период от живота ми и да търся друг начин на живот  и  друго препитание .
Благодарение  на СВЕТАТА МАЙКА , преодоляхме и това изпитание .

Nessun commento: